En daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe huisstijl en website.

En daarbij hoort natuurlijk ook een nieuwe huisstijl en website.
Het abonnement gaat €6,99 kosten en is hiermee een euro goedkoper dan het instapabonnement van Netflix.
Andere films met zoveel bezoekers deden hier minstens twee keer zo lang over. Bekijk onze hele analyse.
Volgens het CBS stegen de prijzen van onder andere bioscooptickets de afgelopen vijf jaar harder dan de consumentenprijzen.
Dat blijkt uit recent onderzoek van de European Audiovisual Observatory.
Vanwege het succes van The Lion King zochten we uit welke films in de afgelopen 10 jaar het snelst 1 miljoen bezoekers wisten te trekken in Nederland.
De Marvel-film is in veel landen, waaronder Nederland, razend populair. Toch houden Nederlanders meer van Gooische Vrouwen, James Bond en Queen.
Dat is één van de conclusies van een nieuw onderzoek naar het gebruik van SVOD en de bijbehorende klantreis.
In het Verenigd Koninkrijk nemen de prijsverschillen tussen bioscopen steeds verder toe. Hoe zit dat?
Zo blijkt uit een analyse van Brandpunt+.
Met daarin onder andere door ons aangeleverde, uitgebreide statistieken over bezoek en recette.
In de nieuwste Bioscoopmonitor lees je alles over de belangrijkste ontwikkelingen onder het bioscoop- en filmtheaterpubliek.